Η Αυτοκινητοβιομηχανία στην Εικονική Πραγματικότητα

by vrblog
194 views

Η εικονική πραγματικότητα (VR) συνεχίζει να διεισδύει στον σχεδιασμό αυτοκινήτων ως πρακτικό εργαλείο για τους σχεδιαστές αυτοκινήτων. Η εικονική πραγματικότητα συμβάλλει ήδη σημαντικά στην ανάπτυξη της υποδομής που υποστηρίζει τα αυτόνομα οχήματα, αλλά επίσης σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει στον σχεδιασμό αυτοκινήτων. Αυτό συμβαίνει νωρίτερα στη διαδικασία σχεδιασμού, καθώς οι σχεδιαστές ανακαλύπτουν την ευελιξία των εφαρμογών VR όταν πρόκειται για τη δημιουργία ιδεών και τη μετατροπή τους σε εφαρμόσιμα πρωτότυπα και μοντέλα. Η ST Engineering Antycip υποστηρίζει την αυτοκινητοβιομηχανία με ειδικά εργαλεία και πλατφόρμες VR για να υποστηρίξει πρωτοπορίες στον σχεδιασμό αυτοκινήτων.

Ας δούμε τώρα πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το VR για να σχεδιάσετε αυτοκίνητα:

Οι εφαρμογές VR για το σχεδιασμό αυτοκινήτων και μεταφορών περιλαμβάνουν εικονική δημιουργία πρωτοτύπων και χρήση τεχνολογίας προσομοίωσης. Για τους σχεδιαστές αυτοκινήτων, αυτές και άλλες εφαρμογές VR μεταμορφώνουν τον τρόπο που σχεδιάζουν τα αυτοκίνητα. Έτσι, οι τρισδιάστατες μέθοδοι επιτρέπουν στους σχεδιαστές να δημιουργούν εξαιρετικά ρεαλιστικές λεπτομέρειες και να τις ενσωματώνουν σε πρωτότυπα πολύ νωρίτερα από  όλη τη διαδικασία. Αυτό λειτουργεί σε μεγάλη κλίμακα και φέρνει τον σχεδιαστή πολύ πιο κοντά στο έτοιμο αντικείμενο, ακόμη και σε αυτή τη μορφή, στον πραγματικό κόσμο. Αυτό που κάνει, δηλαδή, είναι να υποστηρίξει μια πολύ ενσυναίσθητη προσέγγιση στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου, ακόμη και όταν σκιαγραφούνται ιδέες, από τις οποίες μπορεί να βιώσει αυτό που θα μπορούσε να βιώσει ο οδηγός ή ο επιβάτης.

Πώς το VR υποστηρίζει βασικές αρχές σχεδιασμού;

Το συμβούλιο σχεδιασμού μιλά για τέσσερις βασικές αρχές στη δραστηριότητα σχεδιασμού:

  • ενσυναίσθηση
  • επανάληψη
  • συνεργασία
  • οραματισμός

Το VR υποστηρίζει όλες τις εφαρμογές που εφαρμόζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Πρώτον, η ενσυναίσθηση είναι βασική ιδιότητα του καλού σχεδιασμού. Έχει να κάνει με την κατανόηση του τι θα βιώσει ο τελικός χρήστης. Χρησιμοποιώντας VR, οι σχεδιαστές αυτοκινήτων μπορούν να τοποθετούνται μέσα στα ίδια τους τα σχέδιά, ακόμη και όταν συνθέτουν ιδέες στις πρώτες τους μορφές. Αυτό οφείλεται στις εμβυθιστικές, τρισδιάστατες δυνατότητες του VR. Αντί να βασίζεται σε δισδιάστατα σκίτσα , ο σχεδιαστής μπορεί να αποδώσει σχέδια σε πραγματικό μέγεθος, εκφρασμένο σε 3D. Αυτό παρέχει πολύ μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με το πώς ένα σχέδιο μπορεί να μεταφραστεί σε πραγματικό κόσμο.

Δεύτερον, η επανάληψη, η δοκιμή ιδεών με δοκιμή και σφάλμα, γίνεται πολύ πιο αποτελεσματική και λιγότερο σπάταλη, μέσω της εικονικής πραγματικότητας. Το εικονικό πρωτότυπο καταργεί τους περιορισμούς στη διαδικασία σχεδιασμού και αναθεώρησης και μειώνει το κόστος ανάπτυξης.

Τρίτον, και στενά συνδεδεμένη με αυτή τη μεγαλύτερη δημιουργική ελευθερία, είναι οι βελτιωμένες ευκαιρίες για συνεργασία που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα. Η αναπαράσταση σχεδίων και πρωτοτύπων σε πραγματικό μέγεθος, σε 3D δηλαδή , βοηθά στην άρση των φραγμών στην εξήγηση των εννοιών και γεφυρώνει τα κενά μεταξύ σχεδιασμού και βελτιωτικών λειτουργιών στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Επιπλέον, τα προηγμένα εργαλεία βοηθούν καθώς τα καθηλωτικά περιβάλλοντα VR CAVE προωθούν την ομαδική συνεργασία σε πραγματικό χρόνο.

Τέλος, αυτή είναι η βασική οπτική πτυχή του σχεδιασμού, η οπτικοποίηση βοηθά να γίνουν πιο κατανοητές σύνθετες πληροφορίες και υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων.Το VR προάγει την οπτικοποίηση περαιτέρω, αποδίδοντάς το σε ρεαλιστικές μορφές που ενισχύουν αυτή τη θεμελιώδη πτυχή του σχεδιασμού.

Σχεδιασμός αυτοκινήτων του 21ου αιώνα

Υπάρχουν αξιοσημείωτα παραδείγματα για το πώς η VR θέτει γρήγορα νέα πρότυπα για τη σχεδίαση αυτοκινήτων.

Η Ford Motor Company χρησιμοποιεί τρισδιάστατη απόδοση για να βοηθήσει στο σχεδιασμό οχημάτων motosport. Εδώ, η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται εννοιολογικά, με τους σχεδιαστές να χρησιμοποιούν ακουστικά και χειριστήρια αντί για σκίτσα. Η εταιρεία προχώρησε περαιτέρω τη συμμετοχή της εικονικής πραγματικότητας στον σχεδιασμό αυτοκινήτων και σχεδίασε επίσης ένα όχημα που χρησιμοποιεί εξ ολοκλήρου την εικονική πραγματικότητα. Tα οφέλη που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα στους σχεδιαστές αυτοκινήτων είναι σημαντικά και μακροπρόθεσμα. Η εικονική πραγματικότητα πρόκειται να γίνει εγγενής στις αρχικές φάσεις σχεδιασμού, μέχρι την κατασκευή πρωτοτύπων, την κυκλοφορία προϊόντων και την παραγωγή. Όπως και με άλλους κλάδους, η πανδημία επιτάχυνε τη χρήση ψηφιακών και εικονικών τεχνολογιών στον σχεδιασμό αυτοκινήτων για να αυξήσει την αποδοτικότητα και να κάνει την απομακρυσμένη εργασία πιο πρακτική, ρεαλιστική επιλογή.

Ο VR παίζει έναν ολοένα και πιο ζωτικό ρόλο και στο μάρκετινγκ προϊόντων, δίνοντας τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές να δουν νέα σχέδια αυτοκινήτων από όλες τις οπτικές γωνίες και να τα βιώσουν από μέσα, σαν να τα οδηγούσαν. Όλα αυτά πριν το αυτοκίνητο βγει από τη γραμμή συναρμολόγησης ή φτάσει σε έναν εκθεσιακό χώρο.

Κλείνοντας, το VR σάς επιτρέπει να προβλέψετε την απόδοση του προϊόντος και να εντοπίσετε πιθανά προβλήματα πολύ νωρίτερα στη διαδικασία σχεδιασμού. Εξοικονομούνται έτσι χρήματα, χρόνος και πόροι, ενώ παράλληλα εξοικονομείται η ικανότητα του σχεδιασμού.

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Επιβεβαίωση Ηλικίας

Πρόκειται να εισέλθετε σε μία κατηγορία που περιέχει ερωτικό περιεχόμενο.