Τα Avatar του “VRChat”

Τα Avatar του «VRChat» λαμβάνουν σημαντική αναβάθμιση. Σε ποιον δεν αρέσει ένα καλό εικονικό χτύπημα στο κεφάλι;

by vrblog
46 views

Τον περασμένο Απρίλιο, το VRChat φιλοξένησε μια ροή προγραμματιστών κατά τη διάρκεια της οποίας η εταιρεία αποκάλυψε ένα νέο σύνολο λειτουργιών στο δρόμο προς την συνεχώς αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής εικονικής πραγματικότητας. Το σύστημα Avatar Dynamics, όπως αναφέρεται από την εταιρεία, θα εισαγάγει ένα ευρύ φάσμα αλληλεπιδράσεων avatar-to-avatar που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την εμπειρία σας στο παιχνίδι χωρίς να μειώνουν τον ρυθμό καρέ σας. Ορισμένες από αυτές τις δυνατότητες θα είναι ακόμη διαθέσιμες στο Quest, αν και με αυστηρότερους περιορισμούς σε σύγκριση με το PC VR.

«Θέλετε να το κάνετε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σκύψουν τη μύτη σας, να σας δώσουν ένα high-five με ένα ικανοποιητικό κράξιμο ή να σας κάνουν να αυτοκαταστραφείτε με το πάτημα ενός φυσικού κουμπιού στο avatar σας; Με το Avatar Dynamics, μπορείτε να τα κάνετε όλα αυτά — και έναν τόνο ακόμα!» ανέφερε η εταιρεία σε επίσημη ανακοίνωση.

Στην ίδια έκδοση, η εταιρεία προχωρά σε λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα Avatar Dynamics. Δείτε τι πρέπει να περιμένουν με ανυπομονησία οι χρήστες του VRChat το επόμενο έτος, όταν ξεκινήσει η ανοιχτή δοκιμή beta:

PhysBones: Το PhysBones σάς επιτρέπει να αγγίζετε, να πιάνετε και να ποζάρετε οστά στο avatar σας καθώς και στα avatar άλλων ανθρώπων. Περιλαμβάνεται ως μέρος του SDK, το PhysBones θα χρησιμεύσει ως άμεση αντικατάσταση του DynamicBones. Το VRChat υπόσχεται μια βελτίωση περίπου 12–20 φορές σε σχέση με το αρχικό σύστημα, το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσει τα τρέχοντα προβλήματα με το ρυθμό καρέ.

Ενίσχυση απόδοσης: Σύμφωνα με το VRChat, ένα παράδειγμα σκηνής 3200 PhysBones με 4 επιταχυντές ανά οστό έτρεξε 1600% πιο γρήγορα από το DynamicBones. Αυτή είναι μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με το αρχικό σύστημα. Τις περισσότερες φορές, ωστόσο, αυτοί οι αριθμοί είναι σημαντικά υψηλότεροι, «ακόμη και όταν οποιοδήποτε avatar μπορεί να αλληλεπιδράσει με όλα τα PhysBones στη σκηνή», είπε η εταιρεία.

Ενεργοποιητές Avatar: Οι σκανδαλισμοί ανιχνεύουν συγκρουόμενους στα avatar, επιτρέποντάς σας να αλληλεπιδράτε με τον εαυτό σας καθώς και με άλλους με διάφορους μοναδικούς τρόπους. Κάθε avatar διαθέτει τους δικούς του τυπικούς επιταχυντές από προεπιλογή, αν και θα έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τους δικούς σας, ανοίγοντας την πόρτα για ακόμη περισσότερες δυνατότητες.

Σύστημα αδειών: Χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο σύστημα αδειών, θα μπορείτε να ελέγχετε ακριβώς ποιος επιτρέπεται να αλληλεπιδρά με το avatar σας και πώς. Θα έχετε, φυσικά, τη δυνατότητα να εξαιρεθείτε από αυτό το σύστημα εάν το επιλέξετε.

Προβολή εντοπισμού σφαλμάτων: Η ενεργοποίηση της Προβολής εντοπισμού σφαλμάτων στο μενού ενεργειών σας επιτρέπει να προβάλετε μια επικάλυψη PhysBones, Triggers και Colliders τόσο στο VRChat όσο και στο Editor, διευκολύνοντας την προσαρμογή των avatar σας.

Automatic Dynamic Bone Conversion: Όλα τα avatar στην πλατφόρμα VRChat που διαθέτουν DynamicBones θα μετατραπούν αυτόματα σε PhysBones.

Automatic Collider System: Ένα σύνολο προεπιλεγμένων collider με Avatar Triggers και PhysBones θα εκχωρηθεί αυτόματα σε avatar που δεν έχουν προσαρμοσμένη ρύθμιση.

Όσον αφορά το πότε οι χρήστες μπορούν να αναμένουν να πάρουν στα χέρια τους το σύστημα Avatar Dynamics, το VRChat δηλώνει ότι αυτή τη στιγμή φιλοξενεί μια κλειστή beta με χρήστες επιπέδων δεξιοτήτων και θα κυκλοφορήσει μια ανοιχτή beta στις αρχές του επόμενου έτους.

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

Επιβεβαίωση Ηλικίας

Πρόκειται να εισέλθετε σε μία κατηγορία που περιέχει ερωτικό περιεχόμενο.