Η Moxy Hotels, μια αλυσίδα κομψών ξενοδοχείων που ανήκει στη Marriot, ανακοίνωσε σήμερα το Moxy Universe, Play Beyond, μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) που επιτρέπει στους επισκέπτες να αλληλεπιδρούν με το ξενοδοχείο με διάφορους μοναδικούς τρόπους. Από τώρα μέχρι το τέλος του έτους, οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις φορητές συσκευές τους για να εξερευνήσουν 12 Moxy Hotels από τη Σαγκάη μέχρι το Τόκιο χρησιμοποιώντας ένα εικονικό avatar. Πριν από τη διαμονή τους, οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή Moxy για κινητά για να αρχίσουν να προσαρμόζουν την ψηφιακή τους προσωπικότητα με διαφορετικά ρούχα, αξεσουάρ και χτενίσματα.
Μόλις φτάσουν στο μπαρ του ξενοδοχείου, το οποίο λειτουργεί και ως ρεσεψιόν, οι επισκέπτες μπορούν να σαρώσουν έναν κωδικό QR για να δουν “ολογραφικές προβολές” και να τραβήξουν μερικές selfies με το avatar τους. Μπορούν να εξερευνήσουν κάθε μέρος του ξενοδοχείου από το υπνοδωμάτιό τους μέχρι το γυμναστήριο, ολοκληρώνοντας έτσι τουλάχιστον 5 ‘προκλήσεις’. Για παράδειγμα, η λήψη μιας φωτογραφίας με το avatar τους στο σταθμό σνακ 4/7 Grab & Go και η προσθήκη hashtag στο #moxyuniverse θα ξεκλειδώσει μια επιπλέον πρόκληση. Σύμφωνα με την εταιρεία, ολοκληρώνοντας αυτές τις προκλήσεις θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν «μεγάλα βραβεία».
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που εγκαινιάζουμε την εμπειρία «Moxy Universe, Play Beyond» σε όλα τα ξενοδοχεία Moxy στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού», δήλωσε η Jennie Toh, Αντιπρόεδρος, Μάρκετινγκ και Διαχείριση επωνυμίας Asia Pacific, Marriott International. «Η Moxy πάντα αμφισβητούσε το status quo προσκαλώντας τους επισκέπτες να ζήσουν τη στιγμή. Με την καμπάνια, φέρνουμε το πνεύμα «Play On» της Moxy σε μια άλλη διάσταση μέσω διασκεδαστικών, καθηλωτικών εμπειριών, δημιουργώντας παράλληλα καλύτερες συνδέσεις με τους καλεσμένους μας».